Torsdag!


rosa

Ja, nu tar man sig tid att skriva lite. Jag orka inte igår. Vad gjorde man igår jo man var på ikea och city cross. Vi köpte bara lite som vi behövde är bara sånt jag kan köpa nu när man är fattig. Jag måste spara pengar om jag ska klara av dom här månaderna. Men ett glad nyhet är att jag kanske ska få tillbaks 500kr på en räkning som jag inte skulle behövt betala. Men känns som jag kommer fixa det endå. Så missa vi nästan bussen hem. Men vi hann med som tur var. Men bussarna här de går en gång i halvtimme så man hade inte behövt vänta så länge man får göra om jag hade missat den i överum. Men blev en lugn kväll med fotboll. Fast det blev avbrott hela tiden. Jobbigt jobbigt och fel lag vann. Just idag torsdag. Händer inte så mycket jag tvättar lite. Får ju inte mina saker förens lördag så har knappt något att ta på mig. Så jag vill ha lördag nu:) Idag är det fint väder med sol och blåst. Jag håller på att skriva blanketterna till csn. Blev bra efter en stund när jag kom på hur man skulle skriva ansökan. men nu ska jag sluta skriva för ska göra annat nu. Ha en bra dag mina läsare.

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0