Torsdag så underbart!


rosa hjärtan!

idag har man inte gjort så mycket var i skolan halva dagen:)
vi såg på film Gustaf 2 eftersom alla var trött efter resan. jag plocka ihop lite av mina saker. Har ju bara måndag kvar som vanlig dag i plugget. Längtar till tisdag då ska man fixa sin frisyr hos frisören:) Tror det blir svart och röda slingor:) Jag ska färga ögonbrynen med ska bli intressant faktiskt. Och klippa mig med måste verkligen det. Jag ser för jävlig ut. jo ett problem Jag har två kartonger en ska till min kille ditt jag ska flytta en ska hem till mina föräldrar. Men kan inte bestäma mig vart det sista ska. Jobbigt värre. Vill ju inte plocka med mig för mycket skit. Just nu sitter jag och fundera vad jag ska köpa för starkt att dricka på studenten hm svårt. Men nu ska man nog ta och sova:) Har ju sovmorgon imorn. Jippie bäst att passa på när man kan:) Men god natt mina kära läsare!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0