Usch imorn måste man gå upp tidigt:(


blåst

Vad har hänt idag då:)
Jo imorse ringde jag min älskling och fråga om när han kommer till studenten. Skönt att höra att han mår bra:):). Sen blev det att fixa håret:) Det blev skit snyggt:) Svart med lila slingor. Sen färga jag ögonbrynen. Just nu känns det lite konstigt jag är inte van med ögonbryn som syns bra:) Men det blev bra:) Sen efter allt var klart så gick jag till 35;an och köpte mig lite mat. Var ju ass hungrig efter flera timmar hos Maja. Sen gick man hem och satt sig vid burken. Så ringde syrran som undrade hur det blev i veckan. Nu på kvällen åkte man hem till sin lägenhet. Imorn är ju den där utredning. Jag är nervös. Men endå känns det som det kommer gå jätte bra. Fast måste ju fan gå upp jätte tidigt. Så kommer man inte hem förens fem eller sex på kvällen så jäkla jobbigt. Mitt huvud kommer att gå iväg av sig själv. Jo glömde att berätta att det kanske blir regn på min student. Tråkigt:( Men morsan köpte ett vitt litet paraply idag på blomsterlandet:) Som jag ska ha om det blir regn. Men nu ska man försöka att göra annat:)

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0