Idag blev det stan


svartblå

Idag har man varit i stan:)
Blev inte att sova länge idag heller. Men gick ju inte att sova i denna värmen endå. Först när vi kom till stan åkte vi till team sportia. Morsan skulle ditt. Sen åkte vi till Lager heter det. Dom har massa kläder. jag köpte tre saker. Två toppar en svart och en blå. Sen en rosa sjal. har kort på topparna så lägger in dom här. Så får ni säga vilken som är snyggast?  Sen åkte vi och åt. För pappa skulle inte kolla på saken förens fem.

saknar dig

Sen åkte vi till blomsterlandet för morsan skulle köpa en blomma till mormor som hon ville ha. Klockan var inte så mycket så vi åkte till farbrors fru för farbror var på fotboll. Vi fick fika. Det var trevligt att träffas man träffas inte så ofta. Sen åkte vi och gjorde det pappa skulle göra. Sen åkte vi och handla för jag behövde lite mat hem till mig. Men nu sitter man hemma och ser på tv och slappar. Känns verkligen tomt här nu har nästan packat ner allt. Men nu ska jag titta på filmen som börjar på trean:)

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin top!

2008-06-05 @ 17:24:02
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0