Mensmonster med huvudvärk!


Pärlan

Då var det måndag. Vilket tråkigt väder det har varit. Vill ha sol och värme. Men vad får man regn med åska blä. Vad har man gjort idag. Inte så mycket packat upp det sista och jag har bara skrivaren kvar att installera. Jag har haft svårt att sova vissa nätter nu tror jag har vänd på dygnet lite väl mycket. Så jag har haft huvudvärk nu vissa kvällar idag är en av dom. Börjar känna mig hemma. Men tycker det är lite stökigt och jag tänker inte bryr mig längre om det. Men ett problem är att jag är lite pedant. Så svårt att låta bli att plocka med skiten. Förut var jag inte det men när jag flytta hemifrån så blev jag det. Förut hade ju jag köket i samma rum som allt och då såg jag ju det hela tiden. Så blev galen när det var odiskat. Just nu är det odiskat så jag håller mig i sovrummet:) känns lite som mitt Favorit rum. Mysigt med fina lampor och mina älskade leksand saker är här. Just det idag hämta jag mina pengar från än räkning som jag fick tillbaks pengar på. Men känns lite jobbigt när jag inte har så mycket pengar. Så har jag skickat in csn blanketten idag. Hoppas bara att man får det. Så har man varit lite sur idag igen. Jag tror det är mensmostret som är på väg bort. hatar mens allså vissa dagar bara gråter man och vissa dagar är man som en arg oxe. Tycker synd om min älskling som får stå ut med det. jag har retat upp han flera dagar nu. Men hoppas det blir bättre imorn för då hoppas jag att mitt monster har gått iväg. Jo idag handla jag lite av mitt älskade daim mums och så köpte jag ett par solglasögon. Så nu får jag inte handla mer. Nu ska man spara och åter spara. Så la jag in lite bilder på min dator:) Tänkte lägga in en bild på Pärlan sen. Där hon blev jätte söt :) Så får jag lägga in en på Scrat en annan dag:) Båda våra flickor är söta. Men nu tror jag ska sluta för idag. I natt ska man försöka sova bättre:) Ha en bra natt mina läsare:)

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0