Älskar Rosa!!


sötit

Jag är galen i rosa.
Det vet nästan alla annars så märker dom det rätt snabbt. Det mesta jag äger är ROSA:) Finns det någon mer som är lika galen som mig? Jag älskar den lilla söta Hello Kitty:) Är tredje sötaste katt i världen efter Pärlan och scrat. Nu kanske jag inte bara ska snacka om Rosa i detta inlägg. Vad har man gjort idag. Jo jag har har haft min sista vanliga fredag i plugget:) Idag har jag taget hem lite från plugget. Jag tog med min rosa klänning och min tehuva:) Tyvärr så kan jag inte lägga in någon bild på dom idag. Är hos mina föräldrar. Sitter och skriver på pappas knäppa dator. Nu ska jag fortsätta att se på talang.

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: Madelen

När vi va nere i borås förra fredagen o kollade på lgh. va vi ju en sväng på stan. då låg det en liten udda leksaksaffär innan torget där alla bussa utgår. där hade de massa saker med hello kitty katten!! så får ni tid o gå på stan när ni är där så måste du ju bara besöka den lilla affären ;)

2008-05-31 @ 12:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0