Äntligen Kom internet tillbaks!!


hihiflyttmums

Jag har fått tillbaks mitt internet:)
Telias 3G dog i eftermiddags var det någon mer en jag som blev förvånad när det dog? Nu kan man skriva i sin blogg skulle ha blivit tidigare om jag hade haft tillgång till mitt internet:) Men idag efter skolan har jag städat och duschat:) Så har man packat fast kan snart inte packa mer vet inte vilket som ska vart. Vill ju inte bomba min kille med onödigt skit. Fast har packat ner dalhästarna tycker att min killes ensamma dalahäst behöver sällskap hihi. Å vad trött man är imorn ska man upp tidigt ska öppethus på skolan usch ska bli så tråkigt. Sen åker jag och mina föräldrar till stan och ska hämta min studentmössa:)Idag köpte jag mig en Daimtårta mums älskar daim.Nu är jag trött så ska jag sitta på msn som jag har missat flera timmar idag:(

Mvh. Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0