Då var lägret över jippie!

vacker.

Nu är man hemma det vara på tiden.
Jo visst  det var väl kul att vara på läger lite iallfall:) Men det är Eve som gjorde det kul vi var nästan hela tiden med varandra åkte trampbåt,m,m. jag är solbränd som vanligt fast denna gången märkte jag inte det förens nu när jag skulle duscha. Men orkar inte skriva så mycket om det. Nu har man nästan planerat klart om hur allt ska bli framöver. har det nästan lugnt nu känner ingen stress än. Känns jätte skönt men det kommer säkert snart. Måste säga upp tv-avgiften snart och allt annat. Mest det som känns stressigt att hinna med allt sånt. Men nu Ska jag betala mina räkningar. Ha en bra kväll mina läsare.

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: Anton

Var ju bra att du gick endå ju:)

2008-05-29 @ 10:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0