En underbar helg på öland


scrat

Så var helgen över redan snyft:(
I fredags åkte jag till min älskling tog den tidiga bussen. Så jag var redan frame vid tre. Fredagen hände inte så mycket vi tog det mest lugnt. Kändes unerbart att vara hos min älskling tänk att jag snart bor där känns lite konstigt faktiskt men på ett bra sett. Vi gjorde pannkakor till fredags kvällen. De blev jätte goda. Vi var inte vakna så länge för båda var trötta. Så vi vakna tidigt på lördag morgonen. På lördags eftermiddagen gick vi till Antons familj och hans mammas vänninor var där med. Vi åt kroppkakor de var jättegoda:) Och efter det blev det paj mums. Sen efter vi hade varit där så handla vi på konsum:) Såg jätte fina resväskor där. men köpte ingen då. Sen på lördags kvällen mysa vi i soffan och vi kolla på song contest:) Det sluta tolv då var jag skit trött så jag gick och la mig
efter
det.

rosa och finamina två sötisar

Min älskling satt uppe lite och spela wow:) Sen vakna man och det var söndag blä vad jag hatar söndagar. Blev en kort morgon för jag skulle ju åka vid tolv. Men vi gick till konsum och jag köpte den där väskan. Den kosta ju bara 199kr:) Så passa på de brukar ju kosta 600kr annars. Så jobbigt att säga hejdå när man ska åka hem. Men vi ska snart träffas igen som tur är. Idag lägger jag in lite bilder från helgen som jag har tagit med min dåliga mobilkamera. Nu sitter jag hemma och slappar skit trött efter bussresan hem. Borde packa till lägret med plugget men fan orka med det men måste ju. Ska ju åka direkt till päronen efter plugget imorn. Men nu ska jag fixa lite med packningen.

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: Jannike

tack detsamma:)

2008-05-26 @ 09:09:55
URL: http://jannikedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0