En underbar Lördag!


på tättöjag leker

Idag fick man gå upp vid nio. Morsan skulle åka och handla plantor tidigt. Tror att morsan har blivit galen. Hon plantera det mesta nu. Som får plats någonstans. Mormor var med också hon köpte plantor hon med. Sen efter åkte vi till Tättö Havsbad och åt på deras krog. Var jätte gott:) Morsan och jag åt det som är på den första bilden. På den andra bilden ser du det Farsan och Mormor åt. Vi drack lite olika. Jag drack coca cola som alltid.

mums
mums

Det var jätte fint väder:) Så tog massa kort därifrån:) Mest på mig som vanligt. Älskar att ta kort på mig själv de blir faktiskt bäst när man tar dom själv. Sen kolla vi på tättös lilla affär. Mormor köpte ett kort. Jag hitta inget. Efter det åkte vi hem till Momor och fika. Vi var inte där så länge. För vi var rätt trötta efter dagen. Har inte gjort så mycket idag annars. Har varit för varmt. Men nu har vi precis grillat. var gott men orka inte så mycket var rätt mätt efter lunchen. Just det imorn ska man till västervik. Ska handla lite. Men mest morsan som ska handla och Farsan ska göra en sak i stan. Så kan lika gärna följa med en att sitta hemma och uggla. Men imorn är det redan juni. Först veckan i juni blir rätt lugn. Men veckan efter usch vad den kommer bli stressig. Men nu ska jag njuta av sista maj. Ha en bra kväll mina läsare.


Mvh Anna


Kommentarer
Postat av: Anton

Ser gott ut:<

2008-06-02 @ 01:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0