fredag och talang

hihi
Då var det helg igen.
Idag har det inte hänt så mycket. Skola halva dagen. 
Vi jobba i photoshop så blev datan knasig så skiten bara försvann snacka om att man blev sur:( Men får göra om det nästa fredag.
Fy nästa vecka kommer bli jobbig som fan vill bara försvinna en vecka. Jag rymmer är det någon som väljer med mig? Men det blir väl bra i slutet endå. Nu är man i Överum hos mina föräldrar. Har ätit pizza mums:) Just nu ser man talang. Jäklar vad de där hiphop killarna är bra allså älskar deras låtar. Nästan så jag hoppar upp hur soffan och dansar hihi. Så gick hon med den vackra klänning vidare. Jag är inte så förtjust i sån typ av musik men hon är faktiskt bra. fast många var bra. så nästan alla skulle gå vidare tycker jag.
hihi sötishihi
Imorn blir det medeltiden och riddarspel.
Jag är helt och hållet född fel tid. tänk om jag var född då. Jag skulle kunna gå i min medeltidsklänning hela tiden och flörta med alla snygga riddare. Blir säkert kul imorn. Blir varmt i min medeltidsklänning och vill inte veta hur varmt det kommer vara för riddarna. Men berättar mer hur det var imorn. Fast blir på kvällen när jag har åkt tillbaks till detta år. Å så trött man är idag blir inte någon lång natt. Men nu tänker jag göra annat.

Mvh.Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0