Godmorgon!

så kan det bli

Då var man vaken Idag blir det en vanlig dag så skönt.

vad som händer framöver i mitt liv!!  

* 27-28 maj : ska vi på läger med plugget till Ryvenäs.
* 3-4 juni: Åka till Borås med klassen.
* 10 juni: Klippa,färga mitt hår till studenten.
* 11 juni: min utredning börjar med tester hos en psyklog.
* 13 juni: Studenten.
* 14 juni: Flytta alla möbler från lägenheten.
* 17 juni: Ska till dotorn och se vad utredningen vissa.
* Sen slutet av juni eller början av juli flytta till min älskling jippi
* 20 Augusti: Börja plugga i blekinge på folkhögskola.


Så händer massa!!
nu ska jag fixa ordning mig till plugget. Ha en bra dag mina läsare!


Mvh Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0