har bränd mig lite i solen!


vacker.

Denna jävla sol allså bränner mig bara av att titta ut i genom dörren hihi.
nu tog jag i lite hihi. Blev lite bränd på nacken och armarna som vanligt. Blir väl kul imorn när vi ska gå 6km i värmen och ingen jävla kräm
hjälper min hud. Får ser om man kommer hem levande av promenaden.Underbart med alla blommor som är på träden nu. Denna bild fick jag från en snäll kille på min msn han tar skit snygga bilder.Tror jag tar hans kamera den verkar vara bra. Idag fick jag filmen jag skulle låna av Kristin:) Har väntat på den i flera veckor hihi.
 hihi
Men ska kolla på den nästa vecka när man får tid. Nu sitter man vid datorn och bara tiden går men är pigg som vet inte vad. Så blir vaken en stund till.

Mvh.Anna


Kommentarer
Postat av: Madelen

vad va det för film du lånade??? :)

2008-05-07 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0