Jag har blivit antagen på en folkhögskola!!


                                   isoffan

Den dag blev bra endå.
Mitt öga håller på endå. Ögat är rött och gult. Så hoppas bölden torkar bort:) Men kliar som fan måste låta bli ögat. Får tänka på annat. Jag trodde det skulle bli en stressig dag men det blev den inte rätt lugn. Nästan klar med allt till klassens utställning på lördag. Tog ens ingen rast på eftermiddagen. Var så inne i det jag gjorde. Sen när jag kom hem hade jag fått massa post och ett brev från en folkhögskola jag hade sökt till. Bara tänkte nu får man avslag på sin ansökan. Men när jag öppnade brevet så står det att jag är antagen som elev:) trodde inte mina ögon bara tänkte detta kan inte vara sant. Hade trot på ett nej redan innan jag skicka in ansökan. Blev så chockat kan inte fatta det än. Ska ge svar innan den 23 maj om jag vill börja:) Klart jag vill börja. Så blir ett JA:) Men blir mycket då först flytta till killen i juli och känna sig hemma. Sen i augusti börja plugga och bo på internat. Hoppas min utredning börjar. Så jag vet om jag måste fixa studiemedel. Annars får jag mitt bidrag men måste ju ha ett läkaren intyg till försäkringskassan om att jag har lïte utvecklingsstörning allså dyslexi. Blir så trött på försäkringskassan de byter regler efter varje månad känns det som. Men blir säkert bra:) Ska bli kul att berätta för läraren imorn att jag kom in. Åååå vad jag saknar min älskling måste vänta tills nästa helg att träffa honom. Hur ska jag klara av att vänta:( Älskar dig min Rollspelskille:) Nu ska jag sitta vid tv och smälta chocken och sura på mitt öga:(

Mvh.Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0