Då är man 20 år!!

snygg svartvitröda

I Lördags Blev Man 20 år:)
Skulle ha skrivit igår men blev inget av. Så skriver idag i stället.

På min födelsdag vakna jag tidigt .Som jag brukar göra när jag fyller år. Vakna nio så satt lite vid datan.Så länge min älskling sov. Sen när han vakna fick jag min present av han en liten blixtlås hängar med en söt liten manga tjej där det står ängel. Den är jätte gullig:)

rosa
Sen gick jag ner då var brosan,morsan och farsan inne i vardasrummet så då fick jag min present av morsan och farsan. Jag fick pengar och en vin flaska:)

Sen blev det middag och morsan tilllaga något nytt med kassler det var jätte gott:)


gottmums

Sen vid två kom lite mer släkt:) Då Fick man en Rosa mixer och saker man kan ha till smoothies eller vad det heter hihi. Så det blev kakor och Bostontårta till kalaset. Så fick jag rosor av mormor. Jätte fina.

hihi
Sen senare på kvällen när kalaset var slut. Så Körde farsan hemma Anton och mig till min lägenhet:) Då blev det mycket mys:) För jag kan inte träffa min älskling på tre veckor:( Vi planera flytten med lite hur vi skulle möblera:) Blir säkert bra när vi kommer till den dagen:)

Nu ska man se på tv och ta det lugnt:)

Mvh. Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0