Lördag

hihi sötis

Idag var det öppethus:)
inte så kul förstörde hela helgen. Men vi sålde massor:) Sen efter åkte vi till stan och hämta min studentmössa. Har lagt den i klädskåpet den åker ut en dag och in sen igen hihi. Så köpte jag trosor med. De är vita ser ut som bröllopstrosor hihi. Blir säkert bra till studenten) Dagen efter blir det ju att flytta ut möbler. Så ska hålla mig nykter hihi. Nu sitter man och tänker på sin ekonomi ser ljust ut .Är en sparande dam:) Får pengar på måndag ska bli skönt:) så smart man är hihi. Ska åka till killen på fredag får alltid pengar när jag ska ditt hihi. Sista gången jag åker ner. Innan jag flyttar ner. Känns lite nervöst. har aldrig bott ihop med någon bara med mina föräldrar men det räknas inte. Imorn lägger jag in en bild på studentmössan orkar inte hämta kameran. Jag är helt slut idag. Men nu ska jag sluta skriva och vila min hjärna och kropp.

Mvh. Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0