Måndag och underbart väder.



söt
Idag har det varit sol så underbart.
 Vad veckorna går fort är så mycket nu denna vecka utställning och nästa vecka läger två dagar. Fast man får ta det lugnt de dagar man kan. Så ska man på möte om utredningen den 17 juni men tror att det blir att göra det senare för nu finns det inte så mycket tid så får säkert göra den i kalmar sen när jag har flyttat. Men kanske får träffa en läkare som ska snacka och hoppas att man får ett läkare intyg till bidraget det är det viktigaste. För vill gärna ha lite pengar när jag ska plugga. Men blir säkert bra. Så skicka jag ett mail igår till skolan där jag ska plugga. och de svara imorse att de säkert hade ett rum på internatet till mig i höst och de har iallfall inte behövt tacka nej till någon. Så skulle de skicka mer info i sommar. Skönt att veta innan sommaren börjar så man inte behöver tänka så mycket på det i sommar:) Imorn ska man jobba över i skolan på utställning till sju på kvällen kommer vara helt slut imorn. Men vi har såld massor kommer bli mycket pengar till skolresa till borås längtar faktiskt lite ditt:) Känns som man har kommit mer nära de som tar studenten i år vi har alltid möte på måndag om vi har frågor. För mig känns det rätt lugnt nu. Och tänker inte ändra på något just nu av det jag har bestämt. Nu känns det mest som man vill ha juli och allt kan vara fixat med pengar och flytt. Men en sak som är säkert ska bli underbart att ta student:) Är så trött på skolan. Jag går i känns som de behandlar än som man vore 15 ibland men jag är lixom 20. Så jobbigt. Men nu ska man bita ihop de sista veckorna och inte bryr sig om vad de säger bara vara glad. Nu ska jag vänta på Andra avenyn ska börja:) Imorn kanske jag inte orkar skriva så blir säkert på onsdag i stället. Ha det gött alla läsare om jag har några som läser min blogg. Känns ibland som man skriver i onödan.

Mvh. Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0