Promenad idag

på gränsöpå gränsö
idag var det promenad på gränsö.
Vi gick skit långt. Så snacka om att man är trött i benen. Jag tog med mig min kamera och tog lite kort på mina kompisar: Eve, Kristin, Anna-clara och på mig själv också.
hihi 
Lägger in bilder så ni får se. Tog massa bilder på naturen med gick ju faktiskt vid havet var underbart vackert. Så brände jag mig lite endå hade jag hade kräm på mig.
på gränsöhäst på gränsö
Nu sitter jag hemma och är helt slut i kroppen.
Så saknar jag min älskling. han har med skaffat blogg. Jag tycker det är kul att läsa killars bloggar finns ju inte så många killar som skriver blogg iallfall vad jag har märkt så är det mer tjejer en killar. Men nu ska jag packa lite tills imorn när man ska till sina föräldrar.

Mvh. Anna

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för stödet, tjejen!

2008-05-08 @ 19:54:21
URL: http://whatcarolinedid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0