Riddarspel på Ekenäs


lalahihi
Idag har det varit varmt och då menar jag varmt.
Idag Var man på riddarspel:) Var skit skoj. Men var varmt att gå runt i min medeltidsklänning. Jag köpte bara godis denna gången jag har blivit så snål av mig. Vi åt riddartallrik med kyckling, revben, kål, ost och bröd. Smaka jätte gott men var kladdigt. Sen var det riddarspel vid tolv och då kom Syrran och wiggo. Börjar bli tjatigt med riddarspel. Nästan samma varje år men i år hade de gjort en berättelse om giftemål om två som inte var kära i varandra men i slutet fick de som älska varandra gifta sig eftersom den andra riddaren lämna över sin kvinna till den som älska henne så högt. Så blev lite spännade när det slogs om henne.
hihicooltjaja
Så vackert när man slås över sin älskade borde alla män kunna göra. Efter riddarspelen gick jag och wiggo på visning på slottet. var inte så mycket på slottet. De hade byggt om mycket. Men kul endå. Sen efter åkte vi hem nästan direkt.  Men åkte till Willys innan och handla. Just det fick en present av syrran och Wiggo. Eftersom de inte kunde komma när jag fyllde 20. Jag fick gröna Anna fat och en skål till min samling:) Sen när vi kom hem kasta vi in sakerna och åkte till mormor. sen åkte vi till morfars grav och lämna rosor. Nu ikväll såg jag på körslaget och Cans Vann yes var ju skit bra.
Är hos mina föräldrar. Bara vilka grannar allså går och såga träd vid tio på kvällen när det nästan är mörkt? Hon såg fan skit full ut hihi. Men sktsamma men var fan det bästa  jag har skrattat åt idag. Men fan nu har hon hämtat sin man hjälp och nu kommer en karl till vad fan är detta är ju som att se en såpa.Hihi detta var roligt nu ska jag kolla på detta hur det går med nattsåpan.

Mvh. Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0