Så nervös man är över sina slutbetyg


hihi rätt fin endå!

Idag har jag tänkt på det här med betygen.
idag har lärarna lämnat dom till de som tar hand om de till studenten. Snacka om man är nervös och nyfiken. Känns som de är bra betyg. För jag har ju endå gjort mitt bästa iallfall:) Idag hade jag sista gympan före studenten. Vi spela tennis gick piss dåligt. Sen  har vi inte gjort så mycket. Jag har mest gnällt för att min solbränna svider som fan:( Jo vi prata om studieresan idag också. Den ser ut att bli kul endå. Jag är inte så mycket för sånt här med utflykter tycker bara det är jobbigt med allt tjat från klasskompisarna. Men hoppas att dom håller sams så det blir en lyckad resa till borås:) Resan är på tisdag och vi kommer hem sent på onsdag kväll. Just denna kväll har jag väl gjort lite iallfall packat lite till helgen. Då jag ska till mina föräldrar och hjälpa Morsan att städa. Ska ju bli varmt i helgen. Men ska gömma mig för solen så jag inte blir mer bränd på min röda kropp. Nu ska jag duscha känns som jag behöver det efter denna varma dag:) Så ha en trevlig kväll mina läsare:)

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: Anette

Ha det bra i värmen!

2008-05-30 @ 17:19:44
URL: http://godsfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0