söndag.


fint

Då var det söndag. Vad tiden går fort kan den inte stanna. Känns som att det är två dagar i veckan och inte sju:( Igår kväll var jag nere vet inte varför. Jag blir nere ibland. jag ville bara gräva min grav igår. Mådde piss. Men idag mår jag bra har haft fullt upp så jag har inte kunnat tänka så mycket. Jag är nästan klar med inbjudningskorten till studenten. Är så skönt att det händer lite:) Nu har vi bestämt vilken dag vi ska flytta ut möblerna och städa min lägenhet det blev dagen efter studenten. Känns att det närmar sig nu. Ska bli kul att flytta:) Ska flytta till min älskling längtar ditt. Känns som det kommer gå bra:) Vi har inte bråkat än konstigt. För jag kan vara rätt jobbig tycker jag iallfall. Men känner inte för att skriva mer idag så slutar nu hihi.

Mvh. Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0