Tisdag


hihi

Då var det redan dag två denna vecka.
Hjälp vad tiden går:) Idag har det inte hänt så mycket. Jag har skickat in lappen om att jag har tackat ja till min plats som elev på folkhögskolan:) känns bra men nervöst. Idag fixa vi med utställningen till nästa vecka:) Nästa vecka ska vi sitta och sälja sakerna vi har gjort. Så blir tid att ta ut:) tror faktiskt att jag får tid så jag kan ta ut hela nästa fredag:) Då kan jag åka till min kille tidigare så slipper jag komma vid sju åtta tiden på kvällen:) Men vi får se nästa vecka. Men kan bara säga att det inte blir så mycket bloggande nästa vecka hihi. Mitt öga är rött än men har gått ner lite:):) Idag har man hunnit mycket saker när man kom hem:) Kolla i min kalender snart studenten.. Måste ju fan gå in skorna. Annars kommer jag ha blåsor överallt på mina fötter på studenten. Men nu måste jag se om jag hittar mer att göra:)

Mvh. Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0