Torsdag första maj.


None

Igår var det valborg blev en lugn hemma kväll:)
Men skönt det med. Drack lite cider mums. Idag är det torsdag:) Idag ska min älskling komma om han inte missar bussen men det tror jag nog inte att han gör. Så gick jag och la mig vid tolv igår. Så idag vakna jag vid tio idag så kunde man inte somna om jobbigt. Jag som ville sova mer:( Imorn ska man shoppa i linköping:) Leta efter en klänning till student hoppas att man hittar någon snygg:) Nu är det inte långt kvar till den 3 maj då fyller man 20 hjälp vad tiden går fort känns fortfarande som man är 15 typ hihi. Men ska man nog fortsätta och se på tv och hoppas tiden går fort.

Mvh. Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0