Torsdag

i manga form 
Igår åkte jag hem till mina föräldrar:) Vi gjorde klart inbjudningskorten. Dom blev bra:)
Idag skulle jag till tandläkaren klockan åtta på morgen. Gick jätte bra:) För en gång skull fick man beröm:) Men blödde i tändköttet som vanligt hihi. Så blev en halv dag i skolan så skönt. Nu är man hemma och packar ner lite saker i kartonger. Ska ju snart vara ute ur lägenheten:)  Så fira jag och min kille 5 månader idag:) Tänk vad tiden går allså:) Fast inget man fira precis är ju bara 5 månader:) Min studentmössa har kommit så kul:) Men så måste man åka och hämta den så jobbigt. Men nu ska man se om man hittar mer som man kan packa ner hihi.

Mvh. Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0