Då var man tillbaks i skolan blä!!

jag

Då var man som sagt tillbaks.

Tråkigt som fan och massor att göra.

Jag har jävligt ont i ryggen hatar det gör så ont kan knappt plugga och inte så bra att ha ont i ryggen när man gör saker som jag gör om dagarna.

 Men i söndags kom jag hit var skit jobbigt att åka hemifrån hatar verkligen det.

Men resan gick bra och nu är man ju här.

vad har hänt inte så mycket som sakt.

Men idag var jag dum och tog lite kaviar på mackan.

Men fick en liten allergiskchock:(

så mådde skit för halsen verka mer konstig än vanligt har inte känt den känslan förut kändes ett lite ljud i halsen.

Skit läskigt så nu fan ska jag undvika allt som heter Kaviar.

Men fattar det inte borde ju inte vara skaldjur i kaviar?

Men men fan får se upp mer för fan mår ju skit och nu när halsen blev så trodde fan det var något allvarligt blev skit rädd. 
Som sagt jag brukar ju svullna lite och få svårt och andas men det klickar fan aldrig i halsen.

men nu ska vi inte prata om den skiten mer.

Nästa onsdag ska man till danmark:)
Det enda jag ser i fram i mot med det är Manga utställningen.
Ska bli skoj att se den hoppas man får foto men det får man säkert inte.

På fredag denna vecka blir det karlskrona och hämta glasögonen:)

Hoppas tågen inte är inställda då som de var i måndags när vi skulle åka ditt.

Men imorn blir det mer brickväv med en gästlärare.

Vill ju börja med min väv inte hålla på med detta.

Men blir ingen kaviar till frukost imorn. för har känt av halsen hela dagen:(

Godnatt mina läsare ha en bra kväll:)

Så hörs vi!!

Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Madelen

Vet du inte att kaviar är från skaldjur!? det är ju deras romägg.. Får undvika det så du slipepr må som pesten :)

2008-11-06 @ 09:41:58
URL: http://tjillevippan.blogg.se/
Postat av: maja

du har ingen bild på mig någonstans va??? kram maja

2008-12-19 @ 14:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0