Hämtat mina nya snygga glasögon idag!!

hjärtan

Jasså då var man här igen:)

Kan börja med att jag har hämtat mina nya glasögon och dom är skit snygga.
Men håller på att börja vänja mig med starkare glas.
Men dyrt blev dyrt kosta lite över tre tusen.

så nu har jag inte så mycket att leva på tills januari okej får pengar i nu november men är bara halva.

Hänt annars var och badat igår var jätte skönt att bada och få simma lite kändes bra i hela kroppen. Men ryggen och svanskottan värker fan massor än håller på att bli tokig på det varför skulle jag ramla av en häst för kommer ha problem hela livet.

Vad som händer i helgen är inte mycket ska ta det lugnt och göra engelska läxan med en polare.

Men känner att jag verkligen behöver sova ut nu..

Saknar mina älsklingar kommer inte träffa dom på flera veckor min älskling åker till Dalarna.
Ska bli kul att han kommer iväg han har längtat så efter att få åka.

Men snart jul så kommer hem snart och då ska vi fira ett år tillsammans:)

Som sagt veckorna går fort som sagt snart ett nytt år och då ska man börja fixa med sitt cv och göra den lite finare fast den är fan jävligt bra nu:)

men nu ska man dra ha det gött alla läsare!!

fundera att starta en till blogg om vad jag sysslar med vilka saker jag har gjort. Vad tycker ni?

Kramar Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0