Idag blir det en bild dag på min blogg här kommer massa bilder!

Nu är det söndag och man är här igen:)
Idag tänkte jag inte skriva så mycket tänker lägga in massa bilder som jag tycker om.. Men kan säga att jag var på en trevliga filmkväll igår!! Med mina kära kompis maffian.

älsklinghar jag gjort!jag i min blomma

Hihi min älskling och Jag:)
Visst är vi söta tillsammans:)
Så har vi två små bysar där hemma Pärlan en liten lady och sen Scrat en bus med mycket fart.

Igår såg man Narnia och indina jones!
Men Narnia var ju bara bäst och då var den snyggaste skådisen med Ben Barnes med han är het i skådis världen just nu men min älskling är ju snyggast i världen han kommer på första plats:)

ben barnes

Men nu ska jag lägga in bilder på mig ni får gärna lägga in kommentarer på detta blogg inlägg:)
Alltid lika kul med att veta att någon kollar på bloggen:)

jagjagmelalajagpussasjagmina nya glasögonmememejag

Idag är Anna Ego hihi blev nöjd med dessa foton men jag ser ut som tre olika personer. Jag är mest nöjd med bild nummer två mest känns som jag har vackra ögon på den bilden.

Men jag tycker oftas inte om mig själv men ibland får man sina vackra dagar för ibland ser man ut som en häxa hihi.

Men nu mste man gå och handla bye mina söta läsare ha en bra dag

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0