Louisiana, Manga utställning i onsdags!

            
jag med nya brillorbokbok

Då så i onsdags skulle man till danmark det börja med att åka buss kl.06.50 så blev att gå upptidigt.

Det var kul.
lite lång tråkig resa. 
 
Vi åkte färja över till danmark.

Det var inte långt till Louisiana från färjan.

Men hjälp vilka fina hus det fanns där.

När vi väl var frame så var vi frame tjugo minuter innan dom öppna så blev att stå och vänta ett tag.

Sen när vi kom in fick vi gå och kolla lite först tills vi fick en rundtur.

Det var massa saker lite tråkiga tavlor.

jag var mest intresserad av manga utställningen.

Vi kolla på den var massa serie jag kände igen:)
Jätte kul:)
Det var en butik där man kunde köpa massa roliga saker hitta en sak till julklapp till min älskling.
 
Som jag tror att han kommer bli mycket glad över hihi.

jag köpte den innan vi skulle äta.

mangafintjag i danmarkkvastar

Vi hade tagit med oss egen mat för det är inte billigt i Danmark ska ni veta.

Men sen efter maten så blev det rundtur om manga utställningen men inte kul när den som berättar pratar danska fatta knappt inget hade varit gladare om det hade varit på engelska hade fattat mer då.
 
Men sen blev det snabbt tillbaks till bussen och åka hem.

Tvyärr fick man inte fota där surt som tusan men fuska lite och fota i butiken.

Jag kan inte lägga ut bild på vad jag köpte till min älskling får blir efter jul i så fall.
 
Men tänker lägga ut lite bilder där ifrån som jag har tagit.

danmarkkonstverklite av danmark

Men som sagt vi kom hem vid sju och vi var alla trötta så blev inte så mycket.

Sen blev det torsdag och jag vet inte men jag gick till frukosten.

Jag mådde verkligen inte bra så gick och la mig ingen.
 
Så jag har varit sjuk tordsdag och igår fredags mådde jag piss rent ut sagt att gärna grävt ner mig någonstans.

Men min älskling ringde igår kväll så då mådde man lite bättre.
När man fick höra hans röst och vad för kul som hände uppe i Dalarna. 

Idag fira vi 11 månader tillsammans:) Snart ett år.

Men efter samtalet vänta jag på att mamma skulle ringa så jag kunde gå och sova.

Men jag har knappt sovit på hela natten så hoppas denna blir bättre.

Jo och idag lördag mår man lite bättre men har inte ork till något hällde ut halva saften på golvet så smart man är.

Så har min kära brosa retas hela dagen för han är i Borås och ser på Leksand så han har skickat bilder på mobilen han ska få igen det ska han.

Men ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på blir en lugn kväll framför datan.

Man borde städa men fan orkar ju inte det jag vill bli bra orka vara förkyld med feber.

Men nu orkar inte jag skriva mer..

Ha en bra kväll mina läsare!!

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: Madelen

skit snygga bågar du har! :)

Jaså är brorsan din leksing?

2008-11-15 @ 19:04:36
URL: http://tjillevippan.blogg.se/
Postat av: Elenor

Va snygg du va i de nya glasögonen.. de ser ut att vara skitsnygga.



Fortsätt krya på dig!!



Kram

2008-11-16 @ 15:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0