Vad tyst det är..


var länge sen detta var

Då är man hemma jag är super glad att vara hemma bara min älskling som saknas här.
 
Jag kom hem igår på eftermiddagen kändes som man aldrig skulle komma hem.
Så kom man hem till två katter som blev glada man fick inte gå på toa själv gulligt faktiskt.

Gissa vad man fick göra?

Jo sova i sin egna säng hur skönt som helst..

Idag har man städat är ju lixom jul på väg men varför ska folk julpynta så jäkla mycket?..

En annan satt bara upp ljusstakarna..

Jo igår snacka man med älskling så skönt att höra hans röst så måste man stå ut att vänta nästa tre veckor innan man träffar han.

Jag som vill pussas!!
våra två katter får pussar hela tiden nu när jag är hemma.

Min älskling har funderat på att börja plugga i Dalarna.
Då kanske man kan få gå hockey på det stället jag vill gå på hockey.

hihi men vi får se för mig spelar det ingenroll vart jag bor dåligt med jobb överallt.

Men det får tiden ut se vart man bor sen..

Min kära svärmor ringde precis hon hade precis slutat jobba.
 
Så hon skulle komma över med lite julgardiner imorgon..

Ska bli kul att träffa svärmor har ju inte varit hemma på en månad.

Glad att man har fått trevliga svärföräldrar vissa får ju värsta monstren till svärföräldrar..

Å måste det vara söndag imorn blä vill inte tillbaks till skolan snyft..

men en sak som är säkert det är snart jul:)

men ska dra nu vet ej vad man ska skriva mer.. Vem vet kanske skriver imorn kväll när man har åkt till dårhuset..

Mvh Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0