Vintern är verkligen!


kitty
Japp då har man hittat hit igen efter en sömnlös vecka.

som sagt har blivit frisk från förkyldningen men det är lite kvar som är lite jobbigt men skitsamma.

Jag har sovit dåligt i veckan har lixom inte kunnat somna vet inte varför men har inte gått alls har inte somnat förens två-tre på natten inte så bra när man ska till plugget tidigt på morgonen.

Men det har gått bra endå:)

Jag gick i tisdags var hårt att komma tillbaks efter en helg i sängen.
 
Gick jätte segt för mig vet inte om man fick in så mycket nytt.

Men veckan har gått bra har börjat väva på mitt överkast i Rosenkrans med åtta trampor *ler*.
 
Blir skit bra stolt över mig själv är en av dom svåraste väv mönstern man kan väva.

Så nu väntar man på jullovet inte långt kvar:)

Men ska hem nästa helg och julpynta lite hihi
Och mysa med katterna för min älskling är inte hemma.

Kommer kännas konstigt att åka hem och bara komma hem och ingen är där.

Men saknar han massor..

Men bra att vara ifrån varandra lite annars kanske det är lätt att tröttna på varandra inte för jag tror jag skulle göra det.

Men snart syns vi veckorna går fort ju:)

Men händer så mycket i klassen så det går fort lovar!

Men vi ska börja med eget arbete i klassen som vi ska vissa och berätta om jag valde japanskt broderi eller Bunka broderi som det med kallas. 

Min älskling vissa mig något han hade köpt som han inte visste redigt var det var.

Men nu har jag fröken nyfiken tagit reda på det och det jag fick av min älskling var lite för svårt mer för proffs.

Så jag har köpt ett nybörjar paket så jag får allt jag behöver till japanskt broderi.

För vill verkligen lära mig det:)

Sen ska det bli att brodera massor ska ni veta.

Ni kanske undrar varför jag valde det:. Jo för jag vill lära mig något nytt så får läraren lära sig något nytt också.

Jo var och simma i torsdag jätte skönt men hade inga krafter i min kropp efter en feber sjuk helg och en svår mens månad.

Dom har ju slutat eller med att göra mina gamla p-piller så fick några som likna dom gamla.
 
Dom funkar men min kropp måste vänja sig vid dom nya så. j

Jag har blödigt massor kom till och med på lakanet:( 

Så har jag fått en så hemsk ryggvärk nu när jag ska ha mens.
 
Kan knappt göra något i klassen.
 
Men något säger mig att det inte är mensen som gör ryggenvärken för det har jag också när jag inte har mens tror det är efter den gången jag ramla av hästen. 

Men nu ska man inte prata mer om det.

Måste säga vintern är verkligen här kallt ute så tror man ska frysa fast någonstans.

Men som sagt tiden går fort snart vår igen.

Japp men snart är detta år slut och var händer då : Jo plugga och söka jobb som en galning.

Om jag har några för hoppningar på att få jobb så är dom inte stora men jag är envis kommer ta vilket jobb som helst kommer söka på det mesta som jag kan göra.

Men det är nästa år får blir att skriva om det senare:)

Men snart är det december:)

Då är det några som fyller år min älskling och svärmor. 

Sen så firar jag och min älskling ett år är så sur på att jag får jullov den 16 dec när vi har ett år den 15 dec.
 
Men en dag försenad kanske inte är hela världen och jag är inte en sån människa som är mycket för att fira saker.

För mig räcker det med mysiga hemma kvällar med något gott att äta.

Då kanske ni förstår jag inte är så mycket för sånt är med jul,påsk och midsommar. Tycker om det i viss mängd men vissa gör ju bara det för mycket allså.

Men nu låter jag skit tråkig men i vissa fall om andra gör det fint för mig så blir jag jätte glad:)

Men som sagt nu har jag köpt lite julklappar som jag inte skulle göra men kunde inte låta bli.

I december får man inga pengar så då blir det fattigt för min del men ska nog funka bra endå:) Får leva på nudlar hela vintern hihi skoja.

Men nu ska jag nog göra annat kanske snart sova men kanske inte klockan är ju bara halv två kan man sova så tidigt om man är mig det får man fundera på.

Men godnatt ni andra sov sött:)

Mvh Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0