Då var denna helg över!


vampyr

Då har det varit helg då:)

Vad har man gjort i helgen då.

Fredagen blev en lugn dag behövdes verkligen det.

Men på lördag var det massor att göra. 
 
Några av mina kompisar och jag åkte till karlskrona och shoppa:)
 Det var kul så ska berätta vad jag köpte.
 
Jo det blev två strumpbyxor, en topp, vampyrtänder och en cd.

Jo det är maskerad på skolan på fredagen som kommer.

Så ska vara mangavampyr vet inte varför jag har tänkt att vara det men ska bli kul jo köpte en ros jag ska i håret allså ett spänne fick en ide när jag kolla på några av mina manga bilder på datan som jag har tagit från nätet.

Så sen på lördag kvällen blev det en liten fest hos en tjejkompis inte så stor fest var mer en film kväll men kul hade vi så är skit slut idag men är lite mens som är på väg gör lite med. 

Så prata jag lite snabbt med min älskling om en sak jag fick reda på i fredags som är hemligt som inte kommer berättas än i bloggen.

Men lova att ringa senare i veckan så vi kan prata lite längre.

För det jag fick reda på har gjort mig chockat och lite sur på något sätt. 
Men gäller min vänkrets.

Min älskling blev förvånad och trodde jag har  fått det i mina tankar också men nej har jag inte verkligen inte fått det i mina tankar.
VIll inte utsätta mig för det så tidigt i mitt liv.
 Men ska inte avslöja min hemlighet.

men idag söndag.

Jag är helt slut och så har jag pluggat lite engelska har ju prov imorn. 

Men ska ha mens snart så är halv död har sovit men är trött endå så irrterande det är allså spelar ingenroll om jag sover massa timmar.

Men ska sluta skriva nu:)

Godnatt mina läsare:)

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0