Då var det lov!! Underbart!


vatten

Ja, då var det lov:)

Vill inte att detta ska ta slut..

Vill inte tillbaks men får väl bita ihop i skolan en termin till.

Vad har man gjort då:)

Jo jag kom hem sent i torsdag aldrig mått så bra som då.

Fredagen blev att städa och handla:)
Blev massor gott..

Sen på lördag förmiddag.

Kom mina föräldrar, mormor och brosan.

Dom hade med sig massor av goda saker mums.
Dom skulle sova över tills på söndagen.

Vi åkte till köpstaden och citycross:)

Jag fick ett par vinterskor av mamma:)
 
Som vi hitta i köpstaden på skoaffären.
Dom är jätte snygga:)

Sen blev det citycross.. Vi handla lite..

Men det var en underbar helg:)

kändes tomt när dom hade åkt på söndagen..

Så denna vecka blir mest en slapp vecka.

Hoppas aldrig denna vecka ska ta slut tvyärr så är den snart slut snyft:(

Men nu ska jag fortsätta se på tv.

Ha en bra kväll mina läsare..

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0