En seg helg!


gullig

Jadå var det söndag:(
Ja vad har hänt i helgen.
 Jo i fredags så blev det mest slapping och film kollning.
Vi var några som kolla på filmen Iron man den var jätte bra.
kanske inte min film typ som inte trodde jag skulle kunna tycka om men det gjorde jag visst.
Blev rätt sent för efter snacka vi några timmar så kom inte i säng förens tre på natten.
Men kul hade vi allt.

Sen var det lördag jo vad har man gjort städat lite på sitt rum och så har man sett lite film idag med.
Sen inte så mycket mer.

Jo jag har ju pratat med morsan hon fråga mormor om hon ville följa med till Öland på lovet och det ville hon och hon skulle göra köttbullar mums.
 inget slår mormors köttbullar.
Men då blir det mer folk som ska sova över och har lovat pappa soffan och mormor sängen.

Ja men det ska nog ordnas sig när dom kommer ner.

Jag kommer ju hem tidigt på fredagen så vi kan städa innan dom kommer.
 

Måste bara säga det är jobbigt att bo på internat jag har jävligt mycket hemlängtan hela tiden.
Så därför försöker jag har saker att göra hela tiden så jag inte hinner tänka.

Värst är det när vi ser kärleksfilmer ok det är väl ju gulligt att jag har hemlängtan men måste åka hem oftare tror jag mår bättre av det faktiskt.

Men snart är det höstlov och då får jag vara hemma flera dagar så underbart:)

Så hur är det med min ekonomi ja det hyfsat bra faktiskt men man skulle vilja ha mer pengar så längtar tills den dagen jag börjar jobba.

Men nu ska man snart sova eller om menvärken tar överhand ska snart ha skiten.
Så hoppas man somnar sover dåligt än då här.
Vill ha min säng och tryggheten som man inte har här.

Men Bäst att att gå nu sov sött mina läsare.

Godnatt!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0