Fan jävla skit varför just nu för?

arg..


Ja då var man här.

Sur och förbannad..

Ja igår skulle man på maskerad i skolan blev inte så hade gjort mig jätte fin och så men vad händer när man kollar film med sina kompisar jo då knakar glasögon bara hör något konstigt ljud tar av mig glasögonen vad händer glaset faller ut och bågen har gått av.

Så jag har mått piss hela fredag kvällen och natten.

mått illa och huvudvärk.

Så det blev att man fick åka till karlskrona och söka upp optikern,
 
Japp så nu är jag fattig student tvyugen att skaffa nya jävla glasögon för flera tusen kr Som min far får vara snäll att hjälpa mig att betala.

Så var felet på dom gamla så svårt att dom inte kunde laga dom i helgen så får vänta till tisdag på dom gamla så sitter här och ser knappt fan vad jag skriver men måste skriva av mig innan jag tar ut min ilska på någon.

Men hitta två bågar som jag tyckte var fina var två av dom billigaste nu menar jag det vet folk i detta jävla land vad sånt kostar?

Jag har haft glasögon sen jag var liten vet ni hur mycket jag skulle kunna köpt för dom pengarna fan en helt ny bil.

Så ni förstår varför ska sånt hända när man inte har råd ?

Så vill jag bara hem mer när sånt här händer för mår fan inte bra av inte ha glasögon min ögon vänder sig snart om.

Så blev en tidig dag idag jag som hade planerat en sovmorgon men blev inte tvyärr.

Blev att åka till optikern.

En jävla tur att dom har öppet på en lördag.
 
men fick inte synundersökning direkt så vi fick gå på stan tills två på eftermiddagen.

Vi kolla i affärer och så hitta jag en julklapp eller födelsedags present till min älskling får se vilken av dagarna han får den men tyckte grejen jag köpte passa han perfekt. 

Så fick jag precis reda på att morsan hade köpt födelsedags present till min älskling med.

hihi lite roligt samman träffande. 

Jo kolla på min älsklings blogg han har sett en jätte bra manga film som vi kolla på i somras helt underbar film.
 
Älskar den katten i filmen jag vill ha den katten och på tal om katter mina föräldrar och mormor kommer till oss nästa helg.

Mormor flyger snart till öland som hon är uppe varv.

Hon ska permenta håret och sagt till morsan att jag och Anton inte behöver städa för det ska vi alla göra innan dom åker hem. 

ok så har mormor frågat om katterna för jag sa till morsan att hon kanske får sova med en katt.

Men som sagt mormor behöver bara vara lugn det är dom underbaraste katterna på denna jord.
 

Så är det mormor,pappa, min älskling och jag men inte morsan är vakna på natten.

pappa kan inte sova för värk och mormor vet jag inte men hon kan inte sova heller.

min älskling har vänt på dygnet och jag är nattuggla och morsan får fan och också vara uppe.

så ingen jävle kan sova kommer sluta med att bara scrat och pärlan sover.

Så har mormor och mamma planerat lite vad vi ska göra ska bli intressant.
 
jag sa till mamma att jag vill till ctiycross och handla och måste handla skor med men men sa det.

Så nu ska vi ditt på lördag och mormor och mamma håller hemligt vad vi ska äta på kvällen och på dagen ska vi äta mormors köttbullar och lite annat så måste handla på fredag.
 
Ska bli intresant att se vad det blir.

Min älskling blir nog glad mormor har gjort massa köttbullar.

men just nu sitter jag och fundera på min älskling:)

Saknar han massor och snart kommer jag hem.

Kommer hoppa på han och krama om han.

Behöver vi båda tror jag.

iallfall jag behöver det för kommer fan inte vara på det  bästa humöret  efter denna jäkla vecka utan glasögon tar på mitt huvud detta.

så just nu skulle jag bara vilja stå och banka huvudet mot väggen.

Så fan vad jag ska kramas när jag kommer hem..

Ååå vad sur och förbanad jag låter men folk som aldrig är så stort behov av glasögon vet inte hur man känner sig och inte bara det jag känner mig naken utan glasögon.

men så detta blogg inlägg blev att mest skriva av sig att jag inte mår toppen bra just nu och det roliga att jag snart kommer hem. 

Så nu ska jag gå från datan innan jag nästan spyr för är skit jobbigt att sitta vid datorn.

men ha en bra kväll mina läsare!!

Sorry att jag gnäller men ibland kan man fan få må lite dåligt och vara sur .

Så hörs vi!!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0