Idag får man hämta sin glasögon:)


fin

Godmorgon alla sömntuttor.

Igår gjorde vi massor i klassen.

jag mådde inte så bra igår mådde illa hela dagen inte så kul.

Men fick ett samtal att dom dom hade lagat mina gamla glasögon så jag kunde hämta dom idag jippie.

Så hoppas det gick bra med dom där bågarna dom skulle kolla efter.


Ok vad händer annars idag jag får se vi har tragit på min väv i alla fall men jag kan inte göra så mycket för mår illa hela tiden.

men idag slutar vi halv tre och då ska vi till karlskrona och hämta glasögonen:)

Sen blir det mycket när man kommer tillbaks måste man packa det sista.sen blir det att fixa mat tills imorn och sen blir det att städa lite i rummet så klart innan man drar här ifrån. 

Japp så imorn kväll är man hemma ska bli underbart börjar bli tjatigt men vill verkligen hem allså:)

men kommer nog nästa att gå lägga mig direkt när man kommer in.

För kommer säkert vara slut efter dagen i Glimåkra.

Så ska man städa lite på fredag och tvätta lite tänkte jag.

Men som sagt blir säkert bra när vi kommer till det.


Men nu ska jag nog sluta innan mina ögon sprängs..

Ha en bra dag mina läsare!

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0