Kommit igång med mitt broderi!!


i love cats

Jag har börjat med mitt korstygns broderi det går jätte bra har gjort mycket på japanska kvinnans hår blir super fint:)

Men har faktiskt kommit på vad det var för broderi min älskling har gett mig det är japanskt broderi:)
Men måste bara hitta beskrivning på svenska kan tvyärr inte japanska som är synd skulle vara kul att kunna det:)

När man väl kan det är det nog inte svårt att brodera det.
 Men får söka lite mer om det på nätet. 

Jag saknar min älskling massor hoppas nästa vecka går snabbt och fan inte blev det bättre när jag såg bonde söker fru och bonde från Öland var med vilken hemlängtan man fick.

Jo just det min kudde är nästan klar nu faktiskt så himla skönt men måste komma på en inredningsgrej som jag ska väva några tips någon kanske?

Fundera på att väva ett fodral till våran kökssoffa men får tänka vidare på det.

Men då kanske Pärlan och Scrat blir sura får pröva med kudden dom kanske pissar på den för fröken skulle köpa en kudde med fjädra och vissa i klassen hade haft katter som hade pissat på deras soffa för dom hade fjädrar.

Men som sagt imorn är det torsdag då har man ett litet prov i engelska inte så kul kanske och Innan i klassen ska vi krossa lin ute i kalla vädret usch. Men går säkert bra:)

Just nu lär vi hos så mycket på en gång fattar inte hur jag ska komma ihåg allt.

Men som sagt ska nog sova snart.

Så ha det bra mina läsare!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0