Mensvärken och deppig utan mening!


bröllop

Så har en ny vecka börjat med en massa saker.

Har fått läxa i engelska inte mycket men lite.

Sen så är jag snart klar med min kudde som ska ha fransar.
 
Den kommer bli jätte fint. 

Så idag har man gjort lite.
 
Är skit trött och har varit deppig denna jävla mensvärk allså.
 Imorn blir det att fortsätta att göra fransar till kudden.
 
Så det blir hela dagen typ.
 
Sen blir det att fixa engelska läxa så man får det fixat.

Nu är det v.41 och lovet är inte för v.44 men som tur är så åker jag hem tidigt på fredagen v.43 eller tidigt och tidigt kommer hem till Öland vid halv tre jävligt härligt om jag får säga så.
 
Hoppas min kudde är klar då så ska jag ta hem den och vissa den och så ska Pärlan och Scrat får pröva den:)

Jag måste stå ut nu dom här veckorna innan jag åker hem tänkte att jag kan klara det.

Men sen efter lovet kommer jag åka hem oftare.
Spelar ingenroll om min älskling är hemma eller inte för jag måste åka hem för att klara av pluggandet bättre.

Men kommer vara härligt när jag kommer hem då kommer det kännas som i somras normalt:)

Som tur är min ekonomi denna månad bra:) *ler* Så kan gott åka hem lite oftare efter lovet.

Ok ska till karlskrona på lördag och dom andra ska shoppa jag ska inte handla något eller jo kanske blir ett par leggings iallfall är det jag vet nu. 

Men nu ikväll ska man försöka sova och tänka på min älskling kanske somnar bättre då:)

Men nu ska man sova godnatt mina läsare:)

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0