Underbart att vara hemma på Öland!


fin

Jadå nu har det hänt mycket sen sist jag skrev därför långt uppehåll.

Jag var hemma i helgen var underbart att träffa sin älskling:)
 Vi slappa mest hela helgen.
Jag hade fått massor av post och min broderisak.
Så kolla det.
Sen blev det mys med film.
 
På söndagen var vi hemma hos svärmor och käka.
Då fick jag träffa min älsklings mormor och morfar:)
Dom var jätte trevliga.

Sen skulle man tillbaks till skolan.
Bussen var försenad för det var skördefest på Öland och så blev bussen till beråsa försenad också för det var mycket folk så missa tåget med tre minuter så fick vänta i en timme en kall söndag kväll.
Så man var inte så glad när man kom fram.

Ja då nu är det onsdag och man pluggar på som vanligt.
Modevisning på fredag och söndag.
Ska bli kul hoppas det går fort.

jag har vävt klar min kudde nu är bara att sy den så det ser ut som en kudde.
 
Men nu slappar man och tvättar är en jobbig vecka med massor att göra.

Längtar verkligen till höstlovet med vila och sova massor.

Känns som jag sover väldigt dåligt på internatet. 
Hoppas det blir bättre så min studier inte tar skada av det.

Men ska dra nu ha det bra mina läsare:)

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0