En helg med lite vävning!

me 08lite av mig

Då var man här igen:)

Jag ska börja att skriva om fredagen.
Som sagt hemlängtan är väldigt stor vill bara ha fredagen som kommer nu:)

Jag satt och chatta med min älskling på msn i flera timmar i fredags kväll. Var jätte mysigt och ville inte sluta.
Ska bli underbart att åka hem på fredag kommer hoppa på han.

Så det var verkligen ett romantiskt samtal vi hade på msn i fredags och det gör ju att man längtar mer och min älskling saknar mig och det gör säkert flickorna med:)
Men den gången kommer jag nästa ihåg allt vi prata om i fredags på msn.
Men det sluta med att vi blev så hungriga så vi sluta och snacka.
 
Men jag var så dum så jag gick upp och vävde direkt efter så var hungrig och trött så trampa fel trampa på väven så fick
göra om en bit men sen gick det bra blev 5-10 cm som blev vävt i fredagskväll

vävväxtfärgatmin blivande.

väldigt skönt att väva lite så det blir klart någon gång.
jag lägger ut lite bilder på vävandet och ny tagna kort på mig:)

Så får ni se min blivande kattkudde, 
Sen gjorde man inte så mycket på kvällen blev en lugn kväll med hemlängtan.

Sen vakna man på lördag morgon vid tio.
Vi hade planerat att gå till karlssons och ica.
Jag föllde med som sällskap.

Blev en trevlig promenad med lite prat.
Så hyrde vi film i närbutiken dom hade inte den på ica så blev närbutiken men var bara jag som hade videokort så blev lite billigare att hyra.

Sen var jag vrålhungrig så laga mat direkt när vi kom hem och det blev pasta mums.

Sen städa jag internatet för är ju min städvecka blev jätte bra och fint.

Men senare blev det mest att lata sig försöker ladda ner en sak men tar evigheter innan den blir klar.

me

Sen gjorde jag min engelska läxa så nu är den klar iallfall:)
Vi skulle skriva om Ernest Hemingway kan snart allt utan till vad ska det vara bra till.

Jag är nog den som skrev minst av alla i min grupp men skitsamma bara man får godkänt så är jag nöjd.
Min tjej kompis och jag hjälpte varandra:) Så det blev skit bra.

Men kvällen sluta med att vi titta på filmerna och jag satt uppe i mitt rum till tre på natten och lyssna på musik så är lite trött idag men skitsamma.

Så vad händer idag jo är ju trött som jag sa för blev väkt i tio av morgon pigga folk som skicka sms.

Men jag har duschat och så ska vi gå och lämna filmerna.

Sen tänker jag nog bara sitta vid msn och ta det lugnt.
Fundera om jag ska väva lite idag men får se vad jag känner för. 

Men ikväll blir det Andra avenyn å vad jag vill att klockan ska bli åtta.
Jag har redan sagt åt några i huset att jag vill ha tv.
Annars bär jag bort dom där ifrån ikväll bara så dom vet.

Inatt hade jag svårt att sova för en av husen har haft inbrott av en pundare eller var det heter ni fattar och dörrarna i det huset har märken för den som gjorde det fick ju försöka och få upp den låsta dörren och så hade personen gått in i ett av rummen.
Där bor en kille som tur var han inte hemma på sitt rum. Men vet inte om något är stulet i det huset.

Men jag tycker det är skit läskigt vill inte ha besök på mitt rum får väl köpa ett slagträ.
Men jag är lätt väkt så får väl skrika om jag märker att någon håller på med min dörr någon natt.

Men nu tänker jag borta tänderna innan jag går och lämnar filmerna.

Ha en bra dag mina läsare.

Mvh Anna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0