Helg!!


hjärtan

Då har man tid att skriva igen:)
Ja då ha varit lite små sjuk med feber konstigt nog vara det bara i två dagar så mådde bra i fredags och gick till plugget vi gick länge i fredags till tre för att vi ska få tre komplediga dagar så fakiskt värd att gå länge för.

Men så skulle vi åka till Karlskrona och shoppa tänkte vi ctoffe,cornelia och jag gå en runt.
Men som sagt vi sluta så sent så blev en kort rundan på stan.
Köpte bara hårspray med glitter i och hårfärg svartblå blev det som jag ska färga nästa lördag.
 
För på fredag ska jag klippa mig och fixa ögonbrynen. 
Men blev en kul dag i Karlskrona:) Lite roligt vi missa tåget till internat för det var inställt med buss och ingen trodde mig för de inte hörde vad hon sa i högtalarna så vi fick vänta en timme på nästa tåg men sånt som händer roligt hade vi iallfall.

Sen blev det lördag gick och shoppa på karlssons varohus här i hålan.
Hitta mer där en i karlskrona.
Hitta en vinter jacka en snygg kappa billig för 500kr två hundra lappar billgare än dom jag såg i karlskrona.
Så tänkte på min lilla plånbok.
Men så blev det tre svarta ramar till korten vi köpte i borgholm.
Men sen blev det inte så mycket. men nöjd med in köpen blev jag:)
 Sen på kvällen blev det dáns tävlingen som var på fyran.
Man satt och kolla in kläderna. 

Ja sen blev det inte så mer jag satt uppe till två på mitt rum och lyssna på musik till två hiihi.

Idag har man mest slappat gick och handla lite inför röda veckan.
Sen har man sett film med några stycken:)
Japp och tvättat har jag med gjort.
Tar tid med dom tvättmaskinerna vi har blir aldrig klart.
 Men så länge det blir rent så är man glad:)

Just nu slappar jag. Vi ska gå upp och se Bones om tv är ledig i allrummet,

Tänkte försöka hinna läsa en bok jag har lånat på engelska så jag kommer in lite i språket. En lätt bok på engelska:) Men får se om jag får tid för har ju engelska imorn på morgonen.
 
Så hiimla skönt nu vi har börjat med får normala schema.
 Så vi ska börja väva typ 200 trådar som ska in i väven.

Idag fick man gulliga sms från sin älskling´:)
Saknar mina älsklingar massor och jag kan inte åka hem på några vecka inte förens två veckor för har så mycket på schemat som ska göras.
men får bita ihop några veckor till.
Men nu måste jag gå till allrummet ha det bra mina läsare.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0