Klippning, fixat ögonbrynen sen blev det Ronneby och Willys!!

fairy

Jaoo Då var man här igen:)
Jag orka inte skriva igår så tar det idag i stället:)
Igår var en lång dag med vävning och engelska segt som tusan.
Men gick super bra.  
 
När man kom hem satt man sig vid datorn och msn.
 Gissa vem som kom online? 
 jo min älskling.
Datorn var lagat.
Så vi snacka och jag skicka över lite pengar till han.

Sen så ville han att jag skulle ringa.
Vi snacka nästan i en halv timme. Var underbart att snacka.
Jag fnittra lite som jag gjorde första gången vi träffades:) 

 jag sa till han när jag fundera på att åka:) Så hoppas att han är hemma då men ska hem hur eller hur:)
 
Det är underbart att man kan sakna någon man älskar så mycket.
Det vissa ju att man verkligen älskar personen:) 

 Men som sagt hoppas två veckor går fort för jag vill kramas och pussas.

Så nu ska jag komma till vad man har gjort idag.
Jo vi hade ju kompledigt idag skit skönt sov till tio:)

Vid ett skulle jag klippa mig och fixa ögonbrynen::)

 Blev super bra redigt nöjd blir mycket jobb med frisyren.
Måste platta och lägga i vax.

Men det är det värt om man vill vara fin:)
 Men lägger in bilder på frissan sen imorn när jag har färgat det:) Men kanske lägger in från före och efter jag har färgat så ska ni få se skillnaden:)  

Sen efter jag har varit hos frissan.
Såg åkte vi till Ronneby blev inte mycket där. Vi handla på Willys blev det man mest behövde här så jag klara mig tills nästa csn lön. Sen kom man till internatet vi kolla på en film och snacka:)

Men imorn ser schemat ut så här:)

1. Färgat håret blåsvart
2. Laga mat det blir kassler och grönsaksfräs( mums)
3. Se massa filmer med mina polare
4. Slappa som tusan

Då var det lördagen hoppas den blir lyckat.
Skriver mer om den imorn:)

Men nu ska man snart sova..

Godnatt alla mina läsare sov så sött.

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0