Livet rullar på!!


sötzeldaliten zelda

Då var man här igen och skriver. Mår inte så bra idag har lite feber Fan också vill inte ha det. Men men skitsamma. Just nu sitter man på sitt rum och inte gör ett skit. Orkar inte skriva vad jag har gjort i veckan.
Men har iallfall haft engelska i måndags kul var det:) Men lite nervös första gången var man allt.

skrivbordsäng

Jo på fredag ska man till karlskrona så hoppas man blir bättre. Har för mycket att göra för att ligga i sängen med feber. Så hoppas att kroppen fattar det.

Men tänkte lägga in lite bilder på mitt rum. Men har glömt att tagit kort på toan men skitsamma.

Jo det har varit inbrott i ett av rummen i mitt hus. Läskigt som tusan. Men man får väl skaffa sig en vattenpistol eller något så man kan skräma dom.

men nu ska jag försöka duscha lite och sen se på idol. På vilken skit jury det är i år.

Ha det bra mina läsare!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0