lördag och söndag


jag i nya frisyrenblåsvart hår

hejsan hoppsan råka glömma att skriva igår.

Iördags blev en lyckad dag med massa kul:)

Jag vakna vid elva typ och då blev det färgning av håret.
 Det blev jätte bra men har inte orkat fixa håret i helgen med vax och så har ingen bra bild men tänkte lägga in bilder endå och den med färgning är inte  jag så snygg i håret är lockigt. men ska fixa det på måndag.

Jag fixa mat och vi såg film Dumpad heter den skit bra hel knäpp.

Så en trevlig dag:)

fina korten

Då så söndag blev bra:)
 
Mest har jag suttit vid datorn skönt som tusan med en lugn helg i huset.

'Jag har skickat lite mail till syrran om höstlovet tänkte åka till stora staden. Måste ju till Shock innan det presentkortet går ut.
Så vill jag se hur min älskade syster bor och jag vet att hon är min halvsyster men hon kommer alltid vara som en helsyster för mig.
 Ska bli kul och så ska mina föräldrar kom helgen innan mitt lov börjar:) och hälsa på oss:) Men blir många dagar med min älskling med:) Längtar som tusan till lovet:)

men det var nog allt för idag och jag sätter in lite bilder på frisyren mer i veckan men ni får lite bilder idag också.) och ni får på min älskling och mina kort

Ha en bra kväll mina läsare:)

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0