stressig vecka med rygg ont!

jagfin

Då var man i skrivandes värld
Jo vad har man gjort dom senaste dagarna.
Jo jag har plugga som en tok både på dagen och kvällen.

Vi har mycket i klassen nu till modevisningen nästa vecka och jag har fått engelska läxa skulle översätta en text gick bra men tog fan långt tid minst fem timmar fick jag hålla på i två dagar så nu är det klart till morgonen dagen:)
 
Skönt som tusan men inte roligt att plugga när ryggen inte vill vara med.
Har jätte ont vet inte varför om det är stressen eller något annat. Så hoppas jag inte får läxa i engelska nu till helgen ska ju hem har inte tid att plugga då.

Så imorn är det frilufts dag jag ska gå 7km man fick välja och jag tog det fråga mig inte varför.
Så imorn efter skolan så blir det att betala hyran till internatet och ringa min älskling.

Ska hem i helgen är så glad att det är snart fredag.

På fredag tar jag lite sovmorgon skiter i frukosten köpte mig en lätt sak jag ska äta på fredag morgon. Så kan jag sova till kvart i åtta i stället behöver det om jag ska åka buss hela dagen.  Så ska bli underbart att komma hem till min Ö.

Men har inte så mycket att skriva och orkar inte heller ryggen vill inte hänga med.

Ha en bra kväll mina läsare!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0