Tisdag med migrän..


vacker

Idag är det  tisdag.
vad har hänt idag massor jag har fixat med att sätta upp en ny väv en provväv inte så kul men jag lär mig iallfall är ju bra.
 
Så har man köpt en bok till engelskan som kosta 300kr jobbigt värre.
 Så har jag fixat engelska lexan inget viktigt men har gjort den iallfall.

Sen har jag ju städvecka på internatet och så har jag städ och bak vecka i klassen med usch blä vad jobbigt.

Planera att åka hem nästa helg så hoppas det inte är något då men skit samma jag ska hem.

Men ikväll har man tvättat lite och sett på topmodel.

Men har lite migrän jobbigt värre men svårt att sova när var enda jävel är i vårat hus och väsnas. Så nu har vi sagt till dom så får se om dom lugnar ner sig för vi är tre arga personer här som inte kan sova. Annars går vi till husmor och säger till för jag har redan sagt till en gång förut nu sa några andra till. Men tycker dom borde fatta iallfall.

Men nu tror jag måste sova snart innan min mirgän bryter ut totalt för då mår jag ännu dåligare.

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0