Torsdag

skol flicka

 det är torsdag hjälp vad tiden går fort nu snart höstlov jippie:)
Idag har man haft engelska var lite kul. Sen har man städat och fixas fika i klassrummet gick jätte bra blev lyckat:)

Så nu gör man inte så mycket jag sitter på mitt rum och slappar inte ofta man får göra det.
Jag laddar ner en sak tar tid innan det är klart jobbigt värre:)

Längtar till nästa fredag missar faktiskt inte något i skolan för en i min klass ska köra mig till bussen i beråsa då:) Skit snällt gjort men hon skulle endå åt det hållet och man tackar ju inte nej till en sån sak.

Fast jag skulle gärna vilja ha nästa fredag nu denna helg blir mer en slapp helg:)
skönt men lite tråkigt med.

Jo,måste bara berätta vi ska åka på studiebesök på ett museum efter lovet och det är en utställning om manga 200 år tillbaks i tiden. Ska bli intressant:) Min älskling skulle säkert tycka om en sån utställning. Hoppas man får fota men får man säkert inte.

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer var allt  för mig just nu och jag hade sjukt hem längtan i tisdag jag trodde jag skulle klättra i taget.

Ha en bra kväll mina läsare!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0