Vad dagarna går!! vill ha höstlov!!


sol


Japp då var man här igen:)
Igår hade man engelska gick jätte bra:) Ska ha det på torsdag med förstår inte att dom 40 minuterna på engelskan går så fort. Sen efter det så prata vi i klassen om våra vävar och vad sm händer framöver. Jag måste verkligen åka hem snart men kan inte förens v.39 för ska städa veckan innan på internatet..
 Jag längtar hem.
 jobbigt att vara borta länge och ifrån mina älsklingar saknar dom massor.
Men får väl klara mig nästan två hela veckor till.
Vad har man gjort idag jo man har hållt på med väven håller på att sätta in 385 trådar i varpen ett hel jobb kan jag säga att det är.
Vad har man gjort mer idag inte så mycket.
Men har råkat slå ner en sak i köket men personen får skylla sig själv när man ställer en sån sak nära kanten. Men skitsamma... Imorn ska vi fortsätta med vävarna kommer säkert bli klar imorn. Men annars har jag det kul här men skulle vara mer roligt att skolan låg närmare hemma.  Men nu måste jag sova blir allt för mig denna kväll ha det bra mina läsare.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0