Då åker man hem på söndag blir ett stressigt lov.


öland på vintern.

Då har man tagit sig tid till detta.

Jag har vävt nu två dagar när jag skulle kunnat slappat helt på mina två ledigar dagar men nej vävt så är jätte glad och lugn har lite mindre än en meter kvar på min väv jippie känns jätte skönt:)

Imorn blir det fest först lite tårta hemma hos min kompis Martina sen utgång på nattklubb hoppas man kommer in står att leg ska vara 88 och jag är född 88 så hoppas det stämmer och att man inte ska hunnit fyllt 21 då blir jag arg.

Så åker hem nu på söndag:) kommer hem sent så fick be om tjänst av svärmor om hon kunde hämta mig i kalmar men hon jobba så hennes pappa hämtar mig jätte snällt gjort gillar verkligen inte att be om hjälp men denna gången fick jag går dåligt med bussar och tåg nu..

Jag ska till hålan Överum på måndag ska tjata mig till grillat varje jävel grillar nu utan jag känns så tråkigt till och med min älskling har ätit grillat före mig fusk allså..

Saknar min älskling mycket hoppas han inte stannar där uppe allt för länge blir galen annars..

Men nu måste jag dra ska snart se talang:)

Glad Påsk som jag nte firar..

Kramar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0