Då är verkligen vår här:)


Nu skriver man kanske lite sent på natten men kan inte sova borde sova men som sagt jag är en nattuggla har svårt att sova på natten..

Sitter här och fundera fick förut ett youtube klipp på msn på ett band med lite teckno låtar typ är helt fast underbara låtar mycket känslor i texterna med dom heter Morandi kanske inte precis är ett band men endå vi kallar det.

Måste nog köpa deras album sen när man får pengar..

Vill inte ladda ner den nu när det är så hårt med det och finns nog ingen stans att ladda ner denna lagligt är svårt att få tag i detta bandet i sverige.

Men tror jag hitta rätt på cdon ett av deras album men är inte säkert att det är deras måste kolla upp det lite senare.. Lägger in en låt jag gillar. Börja nästan gråta fy vad jag kan vara känslig ibland. Gick inte att lägga in låten vår ta det en annan dag..


Vad har hänt annars i helgen varit en lugn vår helg jag har färgat håret rosa igen hihi blir sista gången sen tänkte jag färga till så nära min normal färg som möjligt om jag nu vet vilken färg det nästan är hii men så får min äkta hårfärg växa ut tänkte låta håret få en paus i mitt färgande lite sent tänkt kanske.

Men detta blev ett väldigt kort inlägg måste sova nu ska försöka godnatt mina vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0