Dagen har inte varit den bästa började morgonen med att bränna mig:(


hihi

Nu är man här och skriver..

Dagen inte varit den bästa igår söndag var jag lite dålig i magen som fortsättade idag med.

Men igår hållde jag på att svimma inte så bra snurrigt värre i huvudet Men la mig ner i sängen och snurrade som tusan men somna efter någon timmes snurr.

Idag börja dagen inte så bra platta håret men så smart man är och råkade sätta plattången rakt i armen så har värsta trekanten på armen lite brändmärkt. 

Idag har magen varit lite ostadig har inte viljat äta allt för mycket.  Men tog en panodin och mår lite bättre.

Men har annars dagen varit bra trodde skolan skulle vara lugn men nej fan heller den vecka blir stressig men håller lugnet en då..

På lördag är det öppet hus då går man till ett men tur att det inte var längre.

Hade mer viljat åkt hem än att varit kvar på detta ställe.

Mina polare ska till Malmö och festa men jag vill inte följa med dyrt och lite tråkigt saknar mig kille för mycket och känner mig verkligen ensam när vi festar det ända som är kul är att dansa.


Hoppas jag mår bättre imorn tisdag eller idag som sagt efter jag har sovit..

Vet inte om det kan beror på alla tankar om min framtida arbetslöshet och funderingar kring studier men vet att jag inte borde tänka så mycket.

Men bara säga dagarna går är åtta veckor kvar i skolan skönt och snart fyller man år tänkas sig.. 

Blir en gamla tant på 21 år den 3 maj undrar om man får något då äsch tanter ska inte ha något men en kram kan man gott få hihi..

Men glad nyhet jag fick nästan 2 tusen tillbaks på skatten konstigt nog men skit bra för en arbetslös kvinna här ska det sparas:)

Funderat vad jag ska ha på min födelsedag faktiskt får fira den på lördagen.

Så får fundera ut en tårta tills min dag får jag göra denna vecka om jag hinner det men nästa vecka går vi till onsdag *ler*. Så har faktiskt funderat lite på min älsklings favorit kaka men har också funderat lite på någon kladdig tårta jag gillar lite kladdiga kakor.

Har ni några bra förslag på någon kaka eller tårta så skriv gärna!

Men får se vad det blir hihi..

Men nu kanske man ska sova mår lite illa mensen är på väg har mensvärk två veckor innan den kommer borde gå och få byta till min gamla p-piller men lixom hinner inte nu när jag pluggar har mycket besök när jag har slutat och kommit hem borde gå och prata om att få allergi medicin och få se om man kan få något för att få billigare kvalsterskydd Men det får bli efter 10 juni..

Men nu måste jag fan sova kanske lite tråkigt inlägg bara gnäll från min sida men kändes bra att skriva av sig lite.

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0